Інтелектуально-розважальне практично-пізнавальне інтернет шоу.
0

Проблема

- Невідповідність інноваційного клімату в Україні вимогам часу.За інерцією совкового мислення все ще триває беззастережне захоплення закордонними інноваційними доробками в ущерб вітчизняним.
- Кумірами сучасного молодіжного середовища стають хто завгодно, окрім  інтелектуалів, яких переважна быльшысть суспыльства бачить як невдах-очкариків та чайників-біологів.
- Вітчизняне TV так і не зуміло виявити та показати на екрані захоплюючу таїну креативної складової людського інтелекту, а тому такі передачі, як Свічадо, ТелеТехноТека, Акули бізнесу, Українська мрія зникли з вітчизняного телепростору. Що? Де? Коли? - зветься  клубом Знавців, а не Інтелектуалів, тому що там панує репродуктивний і практично не помітний креативний інтелект.

ідея

Але те, що непосильне для TV, цілком можливо для ІТ. В інтернет просторі цілком реально організувати і реалізувати свою власну шоу програму. В цій програмі показати таїну зародження творчої думки, захоплюючу траекторію її руху, розвитку та втілення в довершену форму. А потім продемонструвати її перехід із віртуалного простору в реальний, втілення в конкретну матеріальну форму, в конкретну річ- товар, що житиме в економічному просторі власним життям,  приносячи своїм творцям цілком реальні фінансові девіденти та суспільне визнання.
Наприклад: 2 команди по 10-15 чоловік в реальному часі шукають оригінальні креативні відповіді на поставлені ведучими та юзерами задачі: суттєво поліпшити споживчі властивості існуючих предметів-товарів, або створити нові оригінальні їхні зразки. При цьому користуючись різноманітними еврістичними технологіями: ТРІЗ, ФСА, МШ, Сінектика і т.д. В склад жюрі, окрім відомих науковців та винахідників, входять також патентознавці та підприємці.
1-но часова програма матиме приблизно таку структуру.
- Привітання, розминка - 5хв.
- Команди отримують конкретне робоче завдання і частина їхнього складу відправляється на пошуки його оригінального рішення - 20 хв.
- Друга частина в цей час представляє на суд жюрі та юзерів результати домашнього завдання -по 10 хв.
- Для різноманітності передачі в ній виділяється по 5 хв. для ерудитів та дотепників кожної команди.
- Потім команди представляють свої рішення поставлених завдань - по 10 хв.
- На підведення підсумків - 10 хв.:
- жюрі називає кращих;
- патентознавці приступають до оформлення заявок на Винаходи, Корисні моделі та Промислові зразки;
- підприємці відбирають ті рішення, які вони здатні в короткий час реалізувати в умовах власного виробництва, щоби в наступній передачі представити інтернет спільноті діючий зразок або навіть серійний екземпляр.
- інтернет спільнота, що слідкує за подіями в студії, паралельно шукає свої власні рішення поставлених задач і, в разі успіху, надсилає їх на суд жюрі і публіки, або ж оперативно огранізує власне виробництво. Зрозуміло, що одночасно активно працюватиме форум передачі.
Важливо підкреслити, що вирішальною в даному шоу буде оцінка не жюрі, а глядачів: купуючи створений у них на очах новий товар, вони голосуватимуть за нього  - гаманцями. Відслідковуючи фінансові успіхи кожного новоствореного товару на ринку члени жюрі, наряду з членами команд, будуть отримувати від них свої роялті.
  В результаті суспільство отримає нове цікаве, змістовне та повчальне інтелектуальне шоу, яке:
- в захоплюючій змагально-ігровій  формі знайомитиме тисячі співвітчизників з самими сучасними та ефективними еврістичними технологіями;
- продемонструє країні наочні зразки ефективного практичного творчого мислення та оперативне втілення його результатів у практику.
- явить суспільсту, в першу чергу молодді, новий тип кумирів - вітчизняних інтелектуалів, здатних власним розумом заробляти великі гроші і в короткий час перетворюватись з ботаніків на успішних та заможних суперменів.
Таке шоу в змозі буде стати відчутним інноваційним імпільсом  для нашого суспільсва та його економіки, підвищити попит на власні інновації та власних інтелектуалів.
Певен, що нове шоу досить скоро зрівняється в полярності з КВНом. А згодом може вийти і на міжнародний рівень, де наші інтелектуали на рівних змагатимуться з інтелектуалами провідних країн світу.
-

Автор

Чорнобай Петро Дмитрович
Виробничий психолог. Нині - пенсіонер.

народження ідеї

Як результат пошуку способів активізації інноваційної діяльності в нашій країні.

Голосуй за ідею