Придумано в Україні - зроблено в Діаспорі.
0

Проблема

В Україні живе багато винахідників - людей нетрадиційної інтелектуальної орієнтації, здатних генерувати оригінальні ідеї та створювати ефективні товари і послуги. Але в нас дуже низький попит на вітчизняний інноваційний продукт: у виробництво впроваджується лиш близько 1% власних винаходів. В розвинених країнах світу - 20%-30% і більше. Потрапити ж на світові ринки інноваційних продуктів досить складно.
Багато українців працює за кордоном на непрестижних некваліфікованих роботах, переймаючись при цьому комплексом меншовартості та створюючи Україні імідж другорядної країни.
Як для молодої країни, для України є вельми актуальною проблема популяризації та презентації себе в світі, як сучасної та успішної нації.

ідея

Контактуючи та співпрацюючи зі структурами Світового конгресу українців,(СКУ) варто створити відповідний власний сайт та наповнювати його інноваційним контентом, здатним зацікавити малий та середній бізнес української діаспори: запатентованими винаходами, діючими зразками чи наочними моделями оригінальних інноваційних продуктів та просто описом цікавих перспективних бізнес ідей.
Зазвичай українці за кордоном гуртуються в певні громади, члени яких добре знають хто чим і яким бізнесом займається. Зрозуміло, що зарубіжні українські бізнесмени більш сприйнятливі до інноваціних товарів та технологій - без них просто неможливий успішний конкурентноспроможний закордонний бізнес. Відтак кожен бізнесмен діаспори охоче скористається українською інноваційною ідеєю чи продуктом. Ну а кожна успішно реалізована  високоприбуткова бізнес ідея по каналах того ж таки СКУ тощо, швидко стане надбанням українських діаспорних бізнесменів всього світу.
В результаті:
Українські винахідники отримають дотаткові стимули для  своєї творчої діяльності.
Зявиться ще одна можливість для самопрезентації України  та українців у світовій спільноті.
СКУ отримає нове наповнення своєї діяльності, яка сьогодні, зазвичай, обмежується фолькльорними та, зрідка, політичними акціями.
Український вітчизняний бізнес матиме наочний зразок використання національного інноваційного продукту.
Зрозуміло, що кожна вдала українська бізнес ідея, бізнес продукт має подаватись під брендом “Зроблено українцями”.
Для прикладу  можу запропонувати кілька власних інноваційних продуктів для майбутнього сайту.
1. Український “Колобок” - формочки та технологію випікання. За смаковим розмаїттям та внутрішнім наповненням дасть фори загальновідомому “Кіндерсюрпризу.”.(Патент №12318)
2.Український рятівний круг. Для виготовлення потрібно 5 копійок затрат, 5 хвилин часу та 8 пустих ПЕТ пляшок. За короткий час він може стати невідємним атрибутом всіх існуючих пляжів не лише України, а й цілого світу, даючи шанс на порятунок на воді тисячам дітей та дорослих.
3.Український життєзберігаючий бампер.  Бампер, що при лобовому зіткненні авто, викликає ефект рикошету і розводить машини в різні боки, даючи шанс на порятунок тим, хто сьогодні жорстоко страждає від ДТП на автошляхах. В принципі, може встановлюватись навіть в умовах невеликих авторемонтних майстерень.(Патент №55543).
Певен, що цей перелік вітчизняні винахідники зможуть продовжувати до безкінечності, варто лиш надати їм неохідні умови.

Автор

Чорнобай Петро Дмитрович.
Виробничий психолог. Нині на пенсії. Являюсь секретарем Спілки винахідників Черкащини.

народження ідеї

Як результат власного досвіду та аналізу існуючої ситуації в країні.

Голосуй за ідею