Громадський підхід до вирішення конфліктів

14.09.2012

Громадські інновації вибирають інтернет для інтегрованих комунікацій з цільовою аудиторією – жителями окремих регіонів, міст, країни. Ще «ближче до народу» вони стають, користуючись відносно новим способом – краудсорсингом.

Краудсорсинг, говорячи простіше, - це інформування громадськості про ситуацію, проблему, ідею, інноваційне рішення тощо за допомогою інтернет технологій. В такий спосіб бізнес сектор отримує оперативне вирішення конкретних питань, громадські проекти стають відомими, при цьому отримуючи зворотній зв'язок.

Краудсорсинг в громадських ініціативах особливо активно використовується, як засіб антикризового менеджменту в сферах оповіщення про надзвичайні ситуації, необхідність консультації чи допомоги. І, чим більше охоплення аудиторії, тим більший ефект і швидше вирішення проблем.

Відомий російський проект «Так-так-так»існує якраз на принципі краудсорсингу. Проект об’єднав людей з усіх куточків Росії і став сервісом №1 з надання юридичних послуг онлайн.

Сервіс був створений в 2009 році. З того часу на сайті працюють 93 експерти (волонтери), статистика відвідувань щодня – 3.000 людей. Протягом всього часу вирішено 1.000 проблем та відкрито 15 судових справ.

Сервіс допомагає вирішити ситуації, пов’язані з порушенням прав, не важливо, в якій сфері. У кожного є можливість запитати пораду у експертів, або самих учасників в режимі діалогів. Також сервіс дозволяє провести розслідування проблеми.