Стихійні лиха і громадський підхід

11.09.2012

Щодня, знаходячи цікаві соціальні проекти, переконуємось, що не існує ниші, де громадські інновації не були б корисними. Цього разу варті уваги стихійні лиха і методи боротьби з ними через інтернет.

Люди звикли, що попросивши допомоги, їх почують і прийдуть. І такі «послуги» абсолютно не залежать від професій, кількості вільного часу чи фізичної підготовки. Але ніхто не здогадується про кількість стихійних лих в конкретний момент. І, тим паче, не знає, де і чому вони відбуваються. Можливо, це і є причиною існування від недавнього часу інтернет платформ для взаємодопомоги у будь-яких ситуаціях в районах, містах, країнах. Є кілька проектів, які успішно працюють в Росії і користуються підтримкою громадськості, тому можуть бути свого роду інтернет кейсами для українських ініціатив.

«Виртуальная Рында» - це засіб для координації взаємодопомоги, завдання якого - розкрити потенціал російського мережевого співтовариства в області співробітництва між користувачами інтернету і різними організаціями, включаючи некомерційні організації, державні структури та бізнес.

Проект створений після того, як під час пожеж в Росії у 2010 році в інтернеті можна було спостерігати неймовірну підтримку і взаємодопомогу громадян будь-якими способами (соціальні мережі, повідомлення, сайти, коментарі тощо).

На сьогодняшній день проект сформований у вигляді платформи для комунікацій. Сайт дозволяє кожному повідомити про свою біду або бажання допомогти через різні канали (інтернет, мобільний зв'язок). Потім такі повідомлення систематизуються і наносяться на карту. На сайті є інформація про різні стихійні лиха (низька температура, пожежі, радіація).